REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO (do 24.12.2014)
prowadzonego pod adresem www.klinkier24.pl
W³a¶cicielem i administratorem sklepu jest firma:
Dane rejestrowe:
Nazwa firmy:
Adres:
Kontakt:
Dane rejestrowe - rejestr i numer: Firma wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG) pod numerami
NIP: 646-181-44-36, Regon: 240544056
Numer rachunku bankowego: 81 1140 2004 0000 3902 5751 6877
Regulamin okre¶la zasady ¶wiadczenia us³ug sprzeda¿y za po¶rednictwem sklepu internetowego dzia³aj±cego pod domen±: www.klinkier24.pl. Jest dokumentem wymaganym w ¶wietle art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z pó¼niejszymi zmianami).
A. Definicje
- SPRZEDAWCA i US£UGODAWCA – Firma :Katarzyna Meresiñska Euro³azienki, 43-220 ¦wierczyniec, Spo³eczna 15a, NIP: 646-181-44-36, Regon: 240544056 - umowa sprzeda¿y zawierana poprzez sklep internetowy na stronie www.klinkier24.pl
- KLIENT – osoba fizyczna, która ukoñczy³a co najmniej 13. rok ¿ycia, przy czym w przypadku nieukoñczenia przez tê osobê 18. roku ¿ycia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a tak¿e osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebêd±ca osob± prawn±, której przepisy szczególne przyznaj± zdolno¶æ prawn±, a która dokonuje lub zamierza dokonaæ Zamówienia lub korzysta z innych us³ug SKLEPU INTERNETOWEGO.
- KONSUMENT - KLIENT, osoba fizyczna która nie prowadzi dzia³alno¶ci gospodarczej lub osoba fizyczna prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± ale zawieraj±ca umowê sprzeda¿y lub us³ugi w celu nie zwi±zanym bezpo¶rednio z prowadzon± dzia³alno¶ci± gospodarcz±, która jest KONSUMENTEM w rozumieniu ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialno¶ci za szkodê wyrz±dzon± przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.).
- KONSULTANT – osoba zajmuj±ca siê obs³ug± SKLEPU INTERNETOWEGO z upowa¿nienia Us³ugodawcy, pracuj±ca od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 9-17 pod numerami telefonu w zak³adce KONTAKT.
- PRODUKT - towar oferowany do sprzeda¿y w SKLEPIE INTERNETOWYM.
- REGULAMIN - niniejszy Regulamin SKLEPU INTERNETOWEGO.
- UMOWA SPRZEDA¯Y - umowa sprzeda¿y Produktu zawierana na odleg³o¶æ poprzez SKLEP INTERNETOWY.
- STRONA UMOWY - SPRZEDAWCA, KUPUJ¡CY, KONSUMENT, US£UGODAWCA.
- ZAMÓWIENIE - o¶wiadczenie z³o¿one elektronicznie lub telefonicznie o chêci zawarcia umowy sprzeda¿y (zamówienia produktu lub us³ugi).
- NEWSLETTER - us³uga ¶wiadczona drog± elektroniczn± przez Sprzedawcê, polegaj±ca na umo¿liwieniu zainteresowanym otrzymywanie na podany adres e-mail informacji zwi±zanych ze SKLEPEM INTERNETOWYM.
B. Postanowienia ogólne.
-
SPRZEDAWCA - w celu umo¿liwienia zawarcia umowy ¶wiadczy poprzez stronê WWW SKLEPU INTERNETOWEGO us³ugi:
- utworzenie i administrowanie konta klienta w SKLEPIE INTERNETOWYM;
- przetwarzanie formularza ZAMÓWIENIA produktów w SKLEPIE INTERNETOWYM;
- przesy³anie informacji handlowych, ofert promocyjnych itp. w formie us³ugi "newsletter";
- ¶wiadczenie us³ug elektronicznych w w/w zakresie jest bezp³atne;
- umowa o ¶wiadczenie us³ugi elektronicznej polegaj±cej na prowadzeniu i administrowaniu Konta Klienta w SKLEPIE INTERNETOWYM jest zawierana na czas nieoznaczony;
- umowa o ¶wiadczenie us³ugi elektronicznej polegaj±cej na umo¿liwieniu z³o¿enia Zamówienia w SKLEPIE INTERNETOWYM poprzez wype³nienie formularza zamówienia zawierana jest na czas oznaczony - na okres wype³niania i przetwarzania zamówienia - i ulega rozwi±zaniu z chwil± z³o¿enia i zaakceptowania Zamówienia;
- us³uga "newsletter" zawierana jest na czas nieokre¶lony.
-
w przypadku us³ugi zawartej na czas nieokre¶lony obu stronom przys³uguje prawo do wypowiedzenia umowy:
- KONSUMENT mo¿e wypowiedzieæ umowê o ¶wiadczenie us³ug drog± elektroniczn± w ka¿dej chwili sk³adaj±c odpowiednie o¶wiadczenie w formie elektronicznej lub pisemnej na adres SPRZEDAWCY. SPRZEDAWCA w ci±gu 7 dni od otrzymania wypowiedzenia usunie z danych zapisy objête ochron± danych osobowych zwi±zane z us³ug± i zaprzestanie jej ¶wiadczenia.
- US£UGODAWCA mo¿e wypowiedzieæ umowê o ¶wiadczenie us³ug drog± elektroniczn±, je¿eli KONSUMENT obiektywnie i bezprawnie ra¿±co narusza Regulamin - z zachowaniem terminu wypowiedzenia 30 dni licz±c od dnia z³o¿enia wypowiedzenia. Je¿eli obiema stronami umowy s± przedsiêbiorcy Us³ugodawca mo¿e w takiej sytuacji wypowiedzieæ umowê o ¶wiadczenie Us³ugi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym.
- US£UGODAWCA i KLIENT mog± rozwi±zaæ umowê o ¶wiadczenie us³ug drog± elektroniczn± w ka¿dym czasie w drodze porozumienia stron.
- Reklamacje zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug drog± elektroniczn± nale¿y sk³adaæ na adres US£UGODAWCY - w formie wiadomo¶ci e-mail lub pisemnie na adres siedziby SPRZEDAWCY. Reklamacje zostan± rozpatrzone niezw³oczne nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w tym okresie oznacza uznanie reklamacji.
- Do wspó³pracy z systemem informatycznym Us³ugodawcy po stronie klienta konieczny jest dostêp do komputera lub innego urz±dzenia umo¿liwiaj±cego poprzez sieæ Internetu nawi±zanie komunikacji ze stron± internetow± SKLEPU. W przypadku komputera - system winien byæ wyposa¿ony w przegl±darkê internetow± (przyk³adowo: Mozilla Firefox w wersji 11.0 lub wy¿szej, Internet Explorer w wersji 7.0 lub wy¿szej lub inne o podobnych parametrach). Zalecana rozdzielczo¶æ monitora - nie mniejsza ni¿: 1024x768. Urz±dzenia mobilne musz± byæ wyposa¿one w oprogramowanie - dostarczone przez wytwórcê urz±dzenia - umo¿liwiaj±ce wykonywanie równowa¿nych do w/w przegl±darek komputerowych operacji. Ponadto konieczne jest posiadanie aktywnego konta e-mail. Dla pe³nego skorzystania z wszystkich funkcji SKLEPU INTERNETOWEGO konieczne jest w³±czenie obs³ugi skryptów JavaScript i obs³ugi cookies. U¿ycie skryptów i cookies omawia POLITYKA PRYWATNOSCI umieszczona w zak³adce na stronie SKLEPU INTERNETOWEGO.
- Kupuj±cy - zobowi±zany jest do wprowadzania danych do systemu zgodnych ze stanem faktycznym, zgodnych z prawem i dobrymi obyczajami. Udostêpniane dane nie mog± naruszaæ dóbr osobistych ani praw w³asno¶ci osób trzecich.
- Sprzedawca jest p³atnikiem VAT i do ka¿dej transakcji sprzeda¿y produktu wystawia dokument sprzeda¿y - paragon lub fakturê.
- Zamówienie mo¿na sk³adaæ drog± elektroniczn± lub telefonicznie uzgadniaj±c szczegó³y z naszym Konsultantem.
- Informacje handlowe - cenniki, opisy, reklamy i inne informacje o Produktach znajduj±ce siê na stronie WWW Sprzedawcy, stanowi± zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.
- Do sprzeda¿y promocyjnej oraz wyprzeda¿y przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów i realizacja zamówieñ nastêpuje wed³ug kolejno¶ci uznania na koncie Sprzedawcy p³atno¶ci za zamówione Towary, a¿ do wyczerpania siê zapasów objêtych t± form± sprzeda¿y.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie maj± na celu wy³±czenie lub ograniczenie jakichkolwiek praw Klienta bêd±cego jednocze¶nie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) - przys³uguj±cych mu na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa. W przypadku niezgodno¶ci postanowieñ niniejszego Regulaminu z powy¿szymi przepisami, pierwszeñstwo maj± te przepisy
C. Zamówienie. Realizacja zamówienia.
- Przed z³o¿eniem zamówienia Kupuj±cy musi siê zapoznaæ z niniejszym Regulaminem. Fakt zapoznania siê i akceptacji wszystkich postanowieñ niniejszego regulaminu potwierdza jawnie przy rejestracji w systemie oraz przed z³o¿eniem zamówienia. Formularz zamówienia nie zostanie zaakceptowany bez takiego potwierdzenia.
- Do realizacji zamówienia niezbêdne jest prawid³owe wype³nienie formularza zamówienia lub kontakt z naszym Konsultantem. Dla zrealizowania umowy sprzeda¿y i dostawy zamawianych produktów konieczne jest podanie przez Kupuj±cego danych osobowych: imiê i nazwisko (lub nazwa) , adres, adres do dorêczenia produktu, telefon kontaktowy, adres poczty elektronicznej e-mail i w przypadku firm NIP.
- Przed z³o¿eniem zamówienia Kupuj±cy powinien sprawdziæ dostêpno¶æ produktu kontaktuj±c siê z naszym Konsultantem lub sk³adaj±c zapytanie drog± mailow±.
- W przypadku gdy danego produktu nie ma w magazynie, Kupuj±cy drog± telefoniczn±, b±d¼ mailow± zostanie o tym fakcie powiadomiony.
- Zamówienie drog± elektroniczn± mo¿na sk³adaæ 24 godz. na dobê 7 dni w tygodniu.
- Zamówienie telefoniczne mo¿na sk³adaæ od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 9-17 u Konsultanta.
- Po otrzymaniu zamówienia i potwierdzeniu dostêpno¶ci produktu Sprzedawca potwierdza przyjêcie zamówienia i przystêpuje do jego realizacji. Przyjmuje siê, ¿e potwierdzenie zamówienia przez Sprzedawcê oznacza zawarcie Umowy Sprzeda¿y. Przy zamówieniu telefonicznym Konsultant potwierdza s³ownie przyjêcie zamówienia lub na ¿yczenie Kupuj±cego przesy³a mu e-maila z potwierdzeniem przyjêcia zamówienia.
- W razie jakichkolwiek w±tpliwo¶ci dotycz±cych z³o¿onego zamówienia w odniesieniu do niniejszego regulaminu i przepisów prawa nasz Konsultant spróbuje to wyja¶niæ drog± mailow± lub telefonicznie. Je¶li nie uda siê nawi±zaæ kontaktu lub wyja¶niæ w±tpliwo¶ci, Sprzedawca odst±pi od realizacji zamówienia. W ci±gu 24 godzin od z³o¿enia zamówienia pracownik sklepu skontaktuje siê z Nabywc± telefonicznie lub poczt± e-mail w celu jego potwierdzenia oraz uzgodnienia ewentualnych szczegó³ów transakcji. W przypadku braku mo¿liwo¶ci potwierdzenia zamówienia wynik³ej z przyczyn le¿±cych po stronie Nabywcy (np. b³êdny numer telefonu) z³o¿one zamówienie zostanie anulowane w ci±gu 48 godzin, a ewentualne dane osobowe w nim zawarte zostan± usuniête z bazy danych sklepu.
-
Realizacja zamówienia (przygotowanie i wysy³ka produktów) przez Sprzedawcê nastêpuje :
- a) Po potwierdzeniu zamówienia - je¿eli wybrano p³atno¶æ przy odbiorze.
- b) Po otrzymaniu wp³aty na konto – je¿eli wybrano przedp³atê
- Termin realizacji zamówienia w przypadku produktów znajduj±cych siê w magazynie nie d³u¿ej ni¿ 3 dni robocze, licz±c od daty ustalonej jak w pkt.9 . W wiêkszo¶ci przypadków zamówienia realizujemy w ci±gu 24 godzin. W przypadku produktów oferowanych na zamówienie termin zostanie okre¶lony przy sk³adaniu zamówienia.
D. Ceny.
- Podane w ofercie sklepu ceny produktów s± cenami w walucie polskiej i s± cenami brutto (zawieraj± wymagane prawem podatki w tym podatek VAT oraz akcyzowy - je¿eli obowi±zuje dla danego produktu, oraz op³aty celne).
- Podane ceny s± cenami detalicznymi i nie uwzglêdniaj± rabatów i bonifikat. Rabaty i bonifikaty przyznawane s± indywidualnie. Informacje o wysoko¶ci przyznanego rabatu s± udzielane po kontakcie z biurem firmy.
- Podane ceny produktów nie obejmuj± kosztów dostawy. Koszt dostawy w dok³adnej wysoko¶ci jest podawany w trakcie przyjmowania zamówienia i zale¿y od sposobu wysy³ki i warto¶ci zamówienia. Kupuj±cy w trakcie wype³niania formularza zamówienia wybiera sposób wysy³ki i p³atno¶ci i akceptuje swój wybór.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania cen klubowych i promocyjnych oraz przeprowadzania i odwo³ywania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzeda¿y. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie ma wp³ywu na zamówienia z³o¿one przed dat± wej¶cia w ¿ycie zmiany cen, warunków akcji promocyjnych lub wyprzeda¿y i bêd± one realizowane na zasadach dotychczasowych.
- Cen± wi±¿±c± dla Klienta jest cena aktualna w chwili z³o¿enia zamówienia.
E. Formy p³atno¶ci:
- za pobraniem - przy odbiorze wys³anych produktów;
- przedp³ata przelewem lub kart± p³atnicz± na konto bankowe podane w danych Sprzedawcy;
- p³atno¶æ gotówk± – przy odbiorze osobistym w SKLEPIE STACJONARNYM
- W przypadku wyboru p³atno¶ci w formie przedp³aty przelewem Klient zobowi±zany jest do dokonania zap³aty ceny z tytu³u Umowy sprzeda¿y w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba ¿e Strony Umowy sprzeda¿y postanowi± inaczej.
- W wypadku Klientów nie bêd±cych jednocze¶nie Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyæ dostêpne sposoby p³atno¶ci, w tym tak¿e wymagaæ dokonania przedp³aty w ca³o¶ci albo czê¶ci.
F. Wysy³ka towaru
- Koszty wysy³ki (dostawy) naliczane s± zgodnie z aktualnymi cennikami firm kurierskich i zale¿± od wagi, rozmiarów przesy³ki, wyboru sposobu dostawy oraz od wybranej formy p³atno¶ci. Kupuj±cy w trakcie wype³niania interaktywnego formularza zamówienia jest informowany o kosztach i dokonuje wyboru sposobu i akceptuje koszt wysy³ki podczas sk³adania Zmówienia.
- Informacja szczegó³owa o kosztach przesy³ki jest zamieszczona w zak³adce "Koszty Wysy³ki" na stronie Sklepu Internetowego.
- Koszty dostawy ponosi Kupuj±cy chyba, ¿e opis oferty produktu stanowi inaczej.
-
Zakupione produkty wysy³amy przesy³kami pocztowymi lub firmami kurierskimi . Przesy³ki dostarcza:
- - firma kurierska DHL,
- - firma kurierska DPD,
- - sklep eurolazienki.pl dysponuje te¿ transportem w³asnym. .
W razie jakichkolwiek w±tpliwo¶ci prosimy o kontakt z naszym Konsultantem.
G . Reklamacje i zwroty w stosunkach z klientami nie bêd±cymi konsumentami (dotyczy przedsiêbiorców).
- Niniejszy punkt Regulaminu stosuje siê wy³±cznie w stosunkach z Kupuj±cymi nie bêd±cymi Konsumentami.
- Regulacje dotycz±ce zasad rêkojmi za wady oraz gwarancji jako¶ci w umowach z przedsiêbiorcami przyjmowane s± wprost w brzmieniu przyjêtym w kodeksie cywilnym art.556-581.
- Sprzedawca nie przyjmuje ¿adnych przesy³ek odsy³anych za pobraniem.
- W razie w±tpliwo¶ci proszê skontaktowaæ siê z naszym Konsultantem.
Adres do zwrotu produktów:Katarzyna Meresiñska Euro³azienki, 43-220 ¦wierczyniec, Spo³eczna 15a,NIP: 646-181-44-36, Regon: 240544056,e-mail: sklep@eurolazienki.pl .
H. ZWROT TOWARU w przypadku sprzeda¿y na odleg³o¶æ z udzia³em KONSUMENTA.
- Kupuj±cy bêd±cy KONSUMENTEM zawieraj±c „ umowê na „odleg³o¶æ” ma prawo odst±piæ od zawartej umowy, bez podania przyczyny w terminie 10 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru (przesy³ki). Warunkiem dotrzymania terminu jest wys³anie w tym czasie do Sprzedawcy pisemnego o¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy (wa¿ne jest równie¿ o¶wiadczenie przes³ane drog± elektroniczn±)– mo¿na skorzystaæ z gotowego formularza ( O¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy.doc.)
-
Po przes³aniu o¶wiadczenia KONSUMENT musi w ci±gu 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wys³ania o¶wiadczenia o odst±pieniu od umowy) odes³aæ towar do Sprzedawcy. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesy³ki.
Adres do ZWROTU produktu:Katarzyna Meresiñska Euro³azienki, 43-220 ¦wierczyniec, Spo³eczna 15a,NIP: 646-181-44-36, Regon: 240544056,e-mail: - W przypadku odst±pienia od umowy, zarówno SKLEP jak i KONSUMENT s± zobowi±zani do zwrotu ¶wiadczeñ, które otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy, w stanie niezmienionym, chyba ¿e zmiana by³a konieczna w granicach zwyk³ego zarz±du.
- Sprzedaj±cy w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci nale¿no¶æ w wysoko¶ci ceny zakupu powiêkszonej o koszt wysy³ki od sprzedawcy do konsumenta. Formê zwrotu (przelew na konto w banku lub przekaz pocztowy) okre¶la Kupuj±cy w protokole zwrotu.
- Koszt zwrotu produktu do sprzedawcy pokrywa kupuj±cy.
-
Prawo odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ nie przys³uguje konsumentowi w wypadkach:
- ¶wiadczenia us³ug rozpoczêtego, za zgod± konsumenta, przed up³ywem terminu uprawniaj±cego do odst±pienia od umowy;
- dotycz±cych nagrañ audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych no¶nikach danych po usuniêciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
- umów dotycz±cych ¶wiadczeñ, za które cena lub wynagrodzenie zale¿y wy³±cznie od ruchu cen na rynku finansowym;
- ¶wiadczeñ o w³a¶ciwo¶ciach okre¶lonych przez konsumenta w z³o¿onym przez niego zamówieniu lub ¶ci¶le zwi±zanych z jego osob±;
- ¶wiadczeñ, które z uwagi na ich charakter nie mog± zostaæ zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
- dostarczania prasy;
- us³ug w zakresie gier hazardowych.
- Sprzedawca nie odbiera przesy³ek wys³anych ”za pobraniem”. Przesy³ka zwrotna powinna byæ odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.
I. Niezgodno¶æ towaru z umow± (reklamacje) przy sprzeda¿y z udzia³em KONSUMENTA.
- Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodno¶æ z umow± sprzeda¿y zakupionego Produktu/Towaru na zasadach okre¶lonych ustaw± z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzeda¿y konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z pó¼n. zm.).
- W przypadku stwierdzenia niezgodno¶ci dostarczonego Towaru z umow±, Konsumentowi przys³uguje prawo do z³o¿enia pisemnej reklamacji.
- Sprzedawca informuje, ¿e w przypadku Produktów objêtych tak¿e gwarancj± uprawnienia z tego tytu³u s± okre¶lone i nale¿y je wykonywaæ zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wy³±cza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnieñ Konsumenta z tytu³u odpowiedzialno¶ci Sprzedawcy za niezgodno¶æ Produktu z Umow± sprzeda¿y w zakresie okre¶lonym ustaw± z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzeda¿y konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- W celu zg³oszenia reklamacji Klient winien jest wype³niæ protokó³ reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisaæ podstawy reklamacji oraz ¿±dania odno¶nie usuniêcia wad i przes³aæ zg³oszenie poczt± lub drog± elektroniczn± (e-mail) do Sprzedawcy. Adres do korespondencji: Katarzyna Meresiñska Euro³azienki, 43-220 ¦wierczyniec, Spo³eczna 15a,NIP: 646-181-44-36, Regon: 240544056,e-mail: sklep@eurolazienki.pl
- W porozumieniu ze SPRZEDAWC¡ - je¿eli jest to mo¿liwe i niezbêdne dla oceny niezgodno¶ci reklamowanego PRODUKTU z umow± nale¿y go dostarczyæ na adres SPRZEDAWCY. Do przesy³ki proszê do³±czyæ wype³niony i podpisany protokó³ reklamacyjny (dostêpny jako za³±cznik DrukReklamacyjny.doc ).
- SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamacjê bez zbêdnej zw³oki. Nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 14 dni kalendarzowych od daty zg³oszenia reklamacji poinformuje drog± pisemn± lub elektroniczn± kupuj±cego o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
- W przypadku gdy towar jest niezgodny z umow±, Konsument mo¿e ¿±daæ doprowadzenia go do stanu zgodnego z umow± przez nieodp³atn± naprawê albo wymianê na nowy, chyba ¿e naprawa albo wymiana s± niemo¿liwe lub wymagaj± nadmiernych kosztów
- Je¿eli Konsument, z przyczyn okre¶lonych powy¿ej w ust. 7, nie mo¿e ¿±daæ naprawy ani wymiany albo je¿eli Sprzedaj±cy nie zdo³a uczyniæ zado¶æ takiemu ¿±daniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana nara¿a³aby Konsumenta na znaczne niedogodno¶ci, ma on prawo domagaæ siê stosownego obni¿enia ceny albo odst±piæ od umowy; od umowy nie mo¿e odst±piæ, gdy niezgodno¶æ towaru z umow± jest nieistotna.
- KUPUJ¡CY odsy³a przesy³kê na swój koszt. SPRZEDAWCA nie odbiera przesy³ek nades³anych „za pobraniem”.
- Po uwzglêdnieniu reklamacji Sprzedaj±cy zwróci Kupuj±cemu koszty przesy³ki zwi±zane z reklamacj± a poniesione przez Kupuj±cego. Sprzedaj±cy przeka¿e nale¿n± kwotê Kupuj±cemu na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
- Je¿eli uznanie reklamacji jest zwi±zane z napraw± lub wymian± towaru - Sprzedaj±cy ode¶le produkt Kupuj±cemu na w³asny koszt.
- Reklamacja mo¿e byæ nieuwzglêdniona je¿eli wady s± nastêpstwem zu¿ycia wynikaj±cego z normalnego u¿ytkowania lub uszkodzenia w wyniku nieprawid³owych zabiegów konserwacyjnych lub nieprawid³owego u¿ytkowania.
- W razie w±tpliwo¶ci proszê skontaktowaæ siê z naszym Konsultantem.
J. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
- Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu zamawiania s³u¿± wy³±cznie do realizacji zamówienia i nie s± udostêpniane innym instytucjom ani osobom trzecim - z wyj±tkiem opisanym w pkt.2 i 3. Pozyskiwanie danych oraz ich przetwarzanie odbywa siê zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 133, poz. 883 z pó¼niejszymi zmianami.
- W przypadku sprzeda¿y produktów poprzez Sklep Internetowy w celu dostarczenia produktów do Klienta dane osobowe konieczne do zaadresowania i dostarczenia przesy³ki s± przekazywane firmom zawodowo trudni±cym siê dostarczaniem przesy³ek - w szczególno¶ci Poczcie Polskiej, firmie InPost oraz firmom kurierskim - wraz z powierzeniem przesy³ki do dostarczenia a w przypadku skorzystania z systemu p³atno¶ci bezpo¶rednich on-line - administratorowi systemu p³atno¶ci.
- Dane osobowe w postaci adresu poczty elektronicznej s± przekazywane - za uprzedni± jawn± zgod± Klienta firmie Ceneo.pl - celem uzyskania opinii o jako¶ci dokonanej transakcji i ew. produktu. Administratorem serwisu Ceneo.pl jest Grupa Allegro Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznañ, NIP: 527-25-25-995.
- Administratorem danych osobowych Klienta zbieranych za po¶rednictwem Sklepu internetowego www.klinkier24.pl jest firma:Katarzyna Meresiñska Euro³azienki, 43-220 ¦wierczyniec, Spo³eczna 15a,NIP: 646-181-44-36, Regon: 240544056,e-mail: sklep@eurolazienki.pl
- Administrator zarejestrowa³ w rejestrze G³ównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO) zbiór o nazwie "Rejestr klientów sklepu Eurolazienki.pl"
- Dane osobowe Klienta zbierane przez Administratora za po¶rednictwem Sklepu internetowego zbierane s± w celu nawi±zania, ukszta³towania, zawarcia, zmiany lub rozwi±zania Umowy pomiêdzy Us³ugodawc± i Klientem i zrealizowania Umowy sprzeda¿y lub umowy o ¶wiadczenie Us³ugi elektronicznej.
- Je¿eli klient wyrazi zgodê poprzez wpisanie siê na listê subskrybentów otrzymuj±cych newslettery ze sklepu internetowego eurolazienki.pl bêdzie na bie¿±co otrzymywaæ informacje o okazjach i naj¶wie¿szych akcjach promocyjnych. W ka¿dej chwili jest mo¿liwa rezygnacja z us³ugi newslettera,
- Klient ma prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich poprawiania oraz ¿±dania ich usuniêcia w dowolnym czasie.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak¿e niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbêdnych do zawarcia Umowy sprzeda¿y lub umowy o ¶wiadczenie Us³ugi elektronicznej skutkuje niemo¿liwo¶ci± zawarcia i realizacji tej¿e umowy.
-
Dla zrealizowania obs³ugi umowy konieczne jest podanie nastêpuj±cych danych Klienta:
- nazwisko i imiê lub nazwa firmy Klienta;
- w przypadku firmy numer ewidencyjny NIP;
- adres do wysy³ki produktów oraz adres do faktury (kraj, miasto, kod pocztowy, ulica, numer posesji, numer lokalu));
- adres e-mail U¿ytkownika;
- numer telefonu kontaktowego;
- aplikacja w celu usprawnienia komunikacji zapamiêtuje te¿ IP, z którego by³a przeprowadzona transmisja danych.
K. Postanowienia koñcowe
- Umowa zawierana jest w jêzyku polskim i pod jurysdykcj± prawa polskiego
- Tre¶æ Regulaminu jest dostêpna ca³y czas w zak³adce REGULAMIN na stronie Sprzedawcy i mo¿e byæ kopiowana i drukowana w ka¿dej chwili przez Kupuj±cego. Tre¶æ REGULAMINU mo¿e byæ te¿ przes³ana poczt± elektroniczn± lub poczt± na ¿yczenie Klienta.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie bêd± mia³y w³a¶ciwe przepisy prawa, w szczególno¶ci:
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. KODEKS Cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.);
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. 2002 Nr 101 poz. 926 ze zm.);
- Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. 2013 poz. 1422);
- Ustawa z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo w³asno¶ci przemys³owej (Dz.U. 2001 Nr 49 poz. 508 ze zm.);
- Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006 Nr 90 poz. 631 ze zm.),
- Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzeda¿y konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 Nr 141, poz. 1176 ze zm.);
- Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialno¶ci za szkodê wyrz±dzon± przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271 ze zm.).
- W przypadku gdyby w REGULAMINIE zosta³y zawarte postanowienia sprzeczne z wy¿ej wymienionymi lub innymi obowi±zuj±cymi przepisami w Rzeczypospolitej Polskiej - przepisy te maj± pierwszeñstwo nad sformu³owaniami REGULAMINU.
- Je¶li którekolwiek z postanowieñ niniejszego REGULAMINU zostanie uznane za niezgodne z prawem, niewa¿ne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wy³±czone . W pozosta³ym zakresie Regulamin pozostaje obowi±zuj±cy.
- W przypadku sporów s±dem w³a¶ciwym do rozstrzygniêcia sporu bêdzie S±d Powszechny.
- Wszystkie nazwy Towarów oferowanych do sprzeda¿y przez SKLEP INTERNETOWY s± u¿ywane w celach identyfikacji i mog± byæ chronione i zastrze¿one na podstawie przepisów ustawy prawo w³asno¶ci przemys³owej (Dz.U. 2001 nr 49 poz. 5081 ze zm.).
- Wszystkie zdjêcia zamieszczone na STRONIE INTERNETOWEJ chronione s± na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 ze zm.) - posiadaj± twórczy i indywidualny charakter. Nie mo¿na ich kopiowaæ bez zgody Administratora Strony Internetowej: Katarzyna Meresiñska Euro³azienki, 43-220 ¦wierczyniec, Spo³eczna 15a,NIP: 646-181-44-36, Regon: 240544056,e-mail: sklep@eurolazienki.pl.
Wzory dokumentów do pobrania:
- druk reklamacyjny,
- o¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy zawartej na odleg³o¶æ,
KLINKIER - P£YTKI POD£OGOWE I NA SCHODY
W ofercie sklepu klinkier24.pl znale¼æ mo¿na wysokiej jako¶ci p³ytki, klinkier, mozaiki oraz chemiê budowlan±. Znaczn± czê¶æ naszej oferty stanowi± p³ytki na schody. Klinkier, jaki oferujemy to produkty najwy¿szej jako¶ci od w³oskich, hiszpañskich oraz polskich producentów. P³ytki na schody z naszego sklepu charakteryzuj± siê wysok± wytrzyma³o¶ci± oraz du¿± ró¿norodno¶ci±, dziêki czemu ka¿dy mo¿e znale¼æ odpowiednie produkty.
W ofercie posiadamy p³ytki pod³ogowe takich producentów jak miêdzy innymi FAP Ceramiche, Panaria, Halcon, Emil, Versace oraz Peronda. P³ytki pod³ogowe odgrywaj± bardzo du¿± rolê w ka¿dym wnêtrzu, dlatego nale¿y starannie przemy¶leæ ich zakup.
Kupujesz klinkier, p³ytki na schody albo p³ytki pod³ogowe? Zapraszamy do zapoznania siê z aktualn± ofert± naszego sklepu internetowego. W razie pytañ nasi pracownicy z chêci± pomog±.